۱۳۹۸ مهر ۱۵, دوشنبه

طرز تهیه دسر مگنولیا خوشمزه در خانه به روشی متفاوت

آموزش کامل طرز تهیه دسر مگنولیا خانگی خوشمزه با موز و توت فرنگی
دسر مگنولیا همانند دسر پان اسپانیا یک نوع دسر لایه به لایه مجلسی شیک و خوشمزه می باشد. اگر به فکر تهیه یک دسر مجلسی شیک و متفاوت برای پذیرایی از مهمان های خود هستند و اگر آدم تشریفاتی هستید پیشنهاد ما به شما دسر مگنولیا می باشد.
مواد اصلی دسر مگنولیا شیر، نشاسته، شکر، تخم مرغ، خامه، بیسکویت و موز یا توت فرنگی می باشد. شاید در ابتدا فکر کنید درست کردن این دسر ساده نیست و نمی توانید از پس آن بیایید ولی اگر دست به کار شوید متوجه خواهید شد که کار بسیار ساده و آسانی می باشد و هر فردی می تواند این دسر خوشمزه را به تنهایی در منزل درست کند.
به هر حال اگر دوست دارید برای یکبار هم که شده طعم و مزه این دسر لایه به لایه خوشمزه را امتحان کنید، ما در این آموزش آشپزی بارونک طرز تهیه دسر مگنولیا را به صورت کامل آماده کرده ایم و شما با این آموزش ساده طرز تهیه دسر، می توانید این دسر خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله در منزل درست کنید.
در ادامه با طرز تهیه دسر منگولیا خوشمزه و مجلسی با سایت آموزشی بارونک همراه باشید.
طرز تهیه دسر پرتقالی شکلاتی خوشمزه
طرز تهیه دسر پرتقالی شکلاتی خوشمزه
دسر پرتقال شکلاتی‌ یکی از انواع دسرهای مجلسی و خوشمزه ای است که شما در منزل ...
مواد لازم دسر مگنولیا
شیر 3 لیوان
آرد سفید 3 قاشق غذاخوری
نشاسته ذرت 3 قاشق غذاخوری
شکر نصف لیوان
زرده تخم مرغ 1 عدد
وانیل نصف قاشق چایخوری
خامه نصف پاکت
موز یا توت فرنگی به میزان دلخواه
بیسکوییت پتی بور و یا هر بیسکوییت ساده 100 گرم
گردو خرد شده به میزان دلخواه
مراحل تهیه دسر مگنولیا
1. برای درست کردن دسر مگنولیا خانگی خوشمزه ابتدا در آرد را در یک تابه روی حرارت ملایم گذاریم و کمی تفت می دهیم تا بوی خامی آرد گرفته شود. موزها را به صورت دایره ای برش می زنیم و بیسکویت را داخل غذاساز پودر می کنیم. اگر به غذاساز دسترسی نداشتید می توانید آن را بین دو نایلون قرار بدهید و با گوشکوب خرد کنید. گردو را هم با دست خرد می کنیم.
طرز تهیه دسر خربزه مجلسی
طرز تهیه دسر خربزه مجلسی
دسر خربزه جزو دسرهای خوشمزه، ساده و متفاوتی است که به راحتی در منزل قابل ...
2. حالا در یک قابلمه شیر را به مدت دو دقیقه روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا شیر کمی ولرم شد. سپس شکر را اضافه می کنیم و به صورت مرتب هم می زنیم تا شکر به طور کامل در شیر حل شود.
3. سپس نشاسته را اضافه می کنیم و به صورت مرتب و سریع هم می زنیم تا نشاسته گلوله گلوله نشود و کاملا مخلوط شود. حالا آرد را به تدریج در سه مرحله اضافه می کنیم. توجه کنید باید با یک دست آرد را به تدریج اضافه کنید و با دست دیگر مدام هم بزنید تا آرد گلوله گلوله نشود و کرم صاف و یکدستی داشته باشیم.
4. وقتی که موادمان به غلظت فرنی رسید، از روی حرارت برمی داریم و صبر می کنیم تا کمی خنک شود. در این مدت زمان زرده تخم مرغ را به همراه وانیل در یک کاسه می ریزیم و با قاشق یا چنگال به مدت دو تا سه دقیقه هم می زنیم.
5. حالا مخلوط زرده تخم مرغ و وانیل را در حالی که به موادمان اضافه می کنیم با قاشق هم می زنیم تا زرده تخم مرغ به خوبی حل شود. سپس مجددا قابلمه را روی حرارت ملایم می گذاریم و به مدت یک دقیقه دیگر روی حرارت هم می زنیم.
6. سپس خامه به دمای محیط رسیده را با همزن برقی به مدت 7 تا 8 دقیقه هم می زنیم تا کاملا فرم بگیرد. حالا خامه فرم گرفته را به موادمان اضافه می کنیم و سه دقیقه هم می زنیم تا خامه به خوبی با موادمان مخلوط شود.
7. در این مرحله داخل جام های خود ابتدا یک لایه کرم می ریزیم سپس یک ردیف بیسکویت خرد شده و دوباره یک لایه کرم می ریزیم و روی کرم کمی موز یا توت فرت فرنگی برش داده شده می ریزیم. سپس مجددا یک لایه کرم و بعد مقداری گردوی خرد شده و بیسکویت می ریزیم و به همین شکل لایه به لایه ادامه می دهیم تا جام ها پر شود.
طرز تهیه دسر ویکتوریا
طرز تهیه دسر ویکتوریا
دسر ویکتوریا یک دسر فوق العاده خوشمزه و عالی است و درست کردن آن بسیار ...
8. حالا روی جام ها را می توانید با موز یا توت فرنگی و هر میوه دیگر که دوست داشتید تزیین کنید. سپس جام ها را به مدت 6 تا 8 ساعت در یخچال استراحت می دهیم تا آماده سرو شود. امیدواریم از خوردن این دسر مگنولیای خوشمزه و مجلسی لذت ببرید.
نکات درست کردن دسر مگنولیا
دسر مگنولیا شکلاتی

شما می توانید دسر مگنولیا را به صورت شکلاتی هم درست کنید. برای این کار مقداری شکلات خرد شده داخل کرم می ریزیم تا بدین ترتیب دسر مگنولیا شکلاتی داشته باشیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیشنهاد سردبیر