۱۴۰۱ مرداد ۱۴, جمعه

طرز تهیه اسموتی انبه به روش خانگی با موز

 طرز تهیه اسموتی انبه به روش خانگی با موز

طرز تهیه اسموتی انبه و موز خوشمزه و کافی شاپی با شیر برای دو نفر 2 نفر ، دستور تهیه اسموتی انبه و موز بازاری برای 4 نفر خانگی

اسموتی انبه و موز را تا حالا امتحان کرده اید؟ اسموتی انبه و موز از خوشمزه ترین نوشیدنی های تابستانی می باشد و شما می توانید آن را فقط در عرض 20 دقیقه درست کنید و برای پذیرایی از مهمان های خود استفاده کنید. پس در ادامه با سایت هوای بارانی و با طرز تهیه اسموتی انبه و موز همراه باشید. » طرز تهیه اسموتی انبه و موز 


مواد لازم اسموتی انبه و موز

انبه1 عدد
موز1 عدد
شیر سردیک چهارم پیمانه
عسل1 قاشق غذاخوری

مراحل طرز تهیه اسموتی انبه و موز

1. برای درست کردن این اسموتی خوشمزه، ابتدا انبه و موز را از یک ساعت قبل در فریزر می گذاریم تا یخ ببندد. برای اینکه زودتر یخ ببندد، می توانید پوست آنها را بگیرید و چند تکه کنید. بعد داخل نایلون گذاشته و در فریزر بگذارید.

2. بعد از یخ بستن میوه ها، آنها را خرد کرده و داخل میکسر می ریزیم. سپس شیر سرد و عسل را هم بهش اضافه می کنیم و خوب میکس می کنیم تا میوه ها کاملا پوره شده و با هم مخلوط و یکدست شود.

3. اگر وقت کافی برای گذاشتن میوه ها در فریزر را ندارید، می توانید میوه ها را همان طور در میکسر بریزید و یک پیمانه یخ خرد شده اضافه کنید و سپس میکس کنید تا اسموتی شما خنک و تگری باشد.

4. در انتها اسموتی آماده شده را در لیوان ها می ریزیم و با تکه های موز یا انبه کنار لیوان را تزیین می کنیم و از مهمانان خود پذیرایی می کنیم.

منبع : اسموتی انبه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیشنهاد سردبیر