۱۴۰۱ مرداد ۱۴, جمعه

طرز تهیه موهیتو لیمو نوشیدنی خوشمزه تابستانی

 طرز تهیه موهیتو لیمو نوشیدنی خوشمزه و خنک تابستانی

طرز تهیه موهیتو لیمو و نعنا بسیار خوشمزه و کافی شاپی در منزل مرحله به مرحله برای دو نفر 2 نفر ، دستور تهیه موهیتوی خوشمزه و خانگی لیمو برای 4 نفر

موهیتو لیمو و نعنا از نوشیدنی های خوشمزه و پرطرفدار در فصل تابستان می باشد و شما با استفاده از این آموزش آشپزی سایت  بارونک به تنهایی در منزل می توانید موهیتو لیمو و نعنای خوشمزه و تگرگی درست کنید. در ادامه با آموزش طرز تهیه موهیتو لیمو

لیمو با سایت هوای بارانی همراه باشید. : طرز تهیه موهیتو لیمو

مواد لازم موهیتو لیمو و نعنا

برگ نعنا1 پیمانه
لیمو ترش سنگی2 عدد
شکر4 قاشق غذاخوری
آب گرمنصف پیمانه
آب گازدار2 پیمانه
یخ قالبی1 لیوان

مراحل طرز تهیه موهیتو لیمو

1. برای درست کردن این موهیتو، ابتدا در یک ظرف آب گرم و شکر را با هم مخلوط می کنیم تا شکر در آب حل شود. بعد از حل شدن شکر، صبر می کنیم تا آب خنک شود.

2. در این فاصله برگ های نعنا را می شوییم و آب لیموها را هم می گیریم و هر دو را به شکر حل شده در آب اضافه می کنیم. بعد همه مواد به جز آب گازدار را داخل میکسر می ریزیم و خوب میکس می کنیم تا جایی که برگ نعناها کامل پوره شود.

3. بعد از میکس کردن مایع را از صافی رد می کنیم و آب گازدار را به آن اضافه می کنیم و بعد داخل لیوان ها می ریزیم. در صورت تمایل می توانید آن را از صافی رد نکنید و همانطور به شکل پوره و غلیظ با آب گازدار مخلوط کنید و داخل لیوان ها بریزید.

4. موهیتو آماده شده را در لیوان ها می ریزیم و داخل آن چند تکه یخ ، چند برگ نعنا و یک برش کوچک لیمو ترش می ریزیم و به صورت خنک سرو می کنیم.

منبع : موهیتو لیمو 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیشنهاد سردبیر