۱۴۰۱ مرداد ۳, دوشنبه

طرز تهیه سالاد اسفناج بدون انار با سیب زمینی

طرز تهیه سالاد اسفناج بدون انار با سیب زمینی

طرز تهیه سالاد اسفناج رژیمی با سیب زمینی بدون انار با سس مخصوص سیر

امروز در سایت هوای بارانی طرز تهیه یه سالاد خوشمزه و خوش طعم را آماده کرده ایم به نام سالاد اسفناج بدون انار با سیب زمینی و به صورت رژیمی. سالاد اسفناج با سیب زمینی را می توانید در همه فصول سال به آسانی در منزل درست کنید. این سالاد به همراه سس مخصوص سیر درست می شود و طعم و مزه آن حرف ندارد. سس سیر این سالاد طعم بی نظیری به این سالاد می دهد و فقط 75 واحد کالری دارد. در ادامه با آموزش طرز تهیه سالاد اسفناج با سیب زمینی و بدون انار با مجله هارنیکا همراه باشید.

مواد لازم سالاد اسفناج بدون انار
اسفناج خرد شده ۱ فنجان
سیب زمینی پخته خرد شده ۲ فنجان
نمکبه مقدار لازم
مواد لازم سس سیر
سیر خرد شده۱ قاشق غذاخوری
آبلیمو۱ قاشق چایخوری
کشک کم چرب ۲ قاشق غذاخوری
پودر شیر ۱ قاشق چایخوری
پودر خردل نصف قاشق چایخوری
مراحل طرز تهیه سالاد اسفناج با سیب زمینی

1. برای درست کردن این سالاد خوشمزه ابتدا سس سالاد را آماده می کنیم. برای این کار همه مواد تشکیل دهنده سس را در یک ظرف باهم مخلوط کرده تا صاف و یکدست شود. بعد سس آماده شده را داخل یخچال می گذاریم تا خنک شود.

2. سپس سراغ پخت سیب زمینی می رویم. سیب زمینی ها را در یک قابلمه به همراه مقداری آب روی حرارت قرار می دهیم تا آبپز شوند. پس از خنک شدن پوست شان را می گیریم و به صورت ریز خرد می کنیم و بعد در یخچال قرار می دهیم.

3. اسفناج ها را به مدت نیم ساعت در یک ظرف پر از آب سرد قرار می دهیم. بعد آبکشی کرده و داخل یک پارچه تمیز قرار می دهیم تا آبشان گرفته شود. سپس به صورت ساطوری و ریز خرد می کنیم.

4. در این مرحله سیب زمینی پخته و خرد شده را با اسفناج خرد شده مخلوط می کنیم و کمی نمک می پاشیم. سپس سس سیر را اضافه کرده و مواد را زیر و رو می کنیم تا همگی مواد به سس آغشته شوند. حالا سالاد را به مدت 2 ساعت در یخچال قرار می دهیم تا اماده سرو شود. امیدواریم از خوردن این سالاد خوشمزه لذت ببرید.

منبع : سالاد اسفناج بدون انار 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیشنهاد سردبیر