۱۴۰۱ مرداد ۱۲, چهارشنبه

طرز تهیه پاستا پنه آلفردو خوشمزه با قارچ برای 4 نفر

 طرز تهیه پاستا پنه آلفردو خوشمزه با قارچ برای 4 نفر

طرز تهیه پاستا پنه آلفردو خوشمزه و رستورانی با مرغ و قارچ
پاستا پنه آلفردو آیا تا حالا خوردید؟ شما می توانید این غذای خوشمزه ایتالیایی را برای پذیرایی از مهمان های خود درست کنید و آن ها را با این غذای ایتالیایی حیرت زده کنید. در ادامه این پست سایت هوای بارانی طرز تهیه آن را آماده کرده ایم. پس با ما همراه باشید با طرز تهیه پاستا پنه آلفردو 

 
مواد لازم برای تهیه پاستا آلفردو با سس مخصوص
پاستا200 گرم
سینه مرغ1 عدد
قارچ100 گرم
خامه صبحانه100 گرم
شیر1 لیوان
جعفری خرد شده2 قاشق غذاخوری
پنیر پارمسانبه مقدار لازم
کره100 گرم
سیر2 حبه
نمک و فلفل سیاهبه مقدار لازم
آویشنبه میزان
مراحل دستور پخت و طرز تهیه پاستا آلفردو

1. برای درست کردن پاستا پنه آلفردو، در ابتدا سینه ی مرغ را به شکل نواری یا مکعبی برش می دهیم و قارچ ها را هم به صورت ورقه ای خرد می کنیم و کنار می گذاریم.

2. بعد داخل تابه کره می ریزیم تا با حرارت کم آب شود. سپس دو حبه سیر رنده شده را در تابه خیلی کم تفت می دهیم و سریع مرغ خرد شده را بهش اضافه می کنیم و تفت می دهیم.

3. وقتی مرغ را تفت دادیم و رنگ مرغ تغییر کرد، نمک، آویشن و فلفل سیاه را بهش اضافه می کنیم و درب تابه را می گذاریم و صبر می کنیم چند دقیقه ای مرغ با حرارت کم پخته شود.

4. سپس مرغ پخته شده را از تابه خارج کرده و قارچ خرد شده را می ریزیم و تفت می دهیم تا کمی سرخ شود. بعد شیر، خامه و پنیر پارمسان را اضافه می کنیم و هم می زنیم تا مواد یکدست شود. صبر می کنیم مواد تابه با حرارت ملایم بجوشد و کمی آبش کشیده شود.

5. در این فاصله در یک قابلمه مقداری آب ریخته و روی حرارت می گذاریم تا بجوشد. پاستاها را در آب جوش می ریزیم و کمی نمک اضافه می کنیم و صبر می کنیم 10 دقیقه بجوشد و پاستاها نرم و پخته شود. زمانی که پاستاها خوب پخته شده بود، آن را آبکش می کنیم .

6. در انتها پاستای آبکش شده و مرغ پخته شده را هم به مخلوط آماده شده اضافه کرده و خوب هم می زنیم تا مواد کامل با هم ترکیب شوند و سس به خورد پاستاها برود. می توانید در این مرحله هم مقداری نمک، فلفل سیاه و آویشن به پاستا اضافه کنید تا عطر و طعم خوبی داشته باشد.

7. پاستای آماده شده را داخل ظرف سرو می ریزیم و روی آن را با جعفری خرد شده و پنیر پارمسان تزئین می کنیم. امیدواریم از خوردن این پاستا پنه آلفردو ساده و خوشمزه خانگی به روش ایتالیایی لذت ببرید.

منبع : پاستا آلفردو 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیشنهاد سردبیر