۱۳۹۹ دی ۲, سه‌شنبه

عکس نوشته عاشق شدم رفت بروی پروفایل ایسنتاگرام

 عکس نوشته عاشق شدم رفت برای پروفایل ایسنتاگرام

عکس نوشته عاشق شدم رفت برای پروفایل تلگرام و ایستاگرام
عکس پروفایل عاشق شدم دوباره

امروز در بخش عکس پروفایل بارونک، عکس نوشته هایی زیبا و عاشقانه با موضوع "عاشق شدم رفت" آماده کرده ایم که در ادامه آن ها را می بینید. در صورت تمایل می توانید این عکس نوشته ها را برای عکس پروفایل خود و یا حتی ابراز عشق به معشوقه خود استفاده کنید.


عکس پروفایل عاشقانه و زیبا با موضوع عاشق شدم من

باور نمیکنی بگم همش هستی

حالا چه وقته دیوونگی بود؟

عاشق شدم رفت!

باور نمیکنم این من خود منه

این قلب بی تابم بی تو نمیزنه!

دنیا همون دنیاست؛ اما تو دستاته…

این کار چشمات بود عاشق شدم رفت!


عکس نوشته عاشق شدن یهویی

عکس نوشته تازه عاشق شدم

به همین سادگی آدم اسیر می شود و هیچ کاری هم نمی شود کرد‌

نباید هرگز به زنان و مردان عاشق خندید

همین جوری دو تا نگاه در هم گره می خورد

و آدم دیگر نمی تواند در بدن خودش زندگی کند

می خواهد پر بکشد. برود اما هیچ جایی جز آغوش معشوقه اش نمی تواند آرام بگیرد.

عکس نوشته عاشق شدن دوباره، عاشقی بد دردیه؟

عکس نوشته عاشق شدم به همین سادگی

عاشقت شدم بدون هیچ دلیلی

مهم نیست تو چی هستی چه موجودی هستی

فقط اینو بهت میتونم بگم که من عاشقت شدم

بدون هیچ دلیلی دوست دارم

با من باش حتی اگه هزاران سال بگذره بازم عاشقتم

عکس پروفایل عاشق شدم من

عکس نوشته جانم قدای تو

اسمش را هرچه میخواهی بگذار

خودخواهی

حسادت

و حتی تعصّب . . .

اما نفسم می گیرد

اگر به هر کسی جز من که صدایت میکند

بگویی : جانم !؟

 عکس عاشق شدم من ، عاشق یه دختر دوست داشتنی شدم

عکس پروفایل عاشق شدم

جوری عاشقت شدم

که بدون تو نمی تونم

تاوان عشقم هر چی باشه

به روی چشمانم

عکس نوشته عاشق شدن دخترا و زن ها

عکس نوشته عاشق شدن دخترا !

تمام زن ها شاعر می شدند

اگر مردها گریستن بلد بودند

می‌توانستند

با رقص چشم هایشان

طوفان به راه بیاندازند

هیچ مردی شاعر نمی شد

اگر زنی در کار نبود …

عکس نوشته عاشق شدن پسرها و مردها

عکس پروفایل با موضوع عاشق شدن

دلبر جان

بهترین روز زندگیم

روزیه که بهت برسم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیشنهاد سردبیر