۱۳۹۹ دی ۲, سه‌شنبه

تعبیر خواب شنا کردن از دید معبران بزرگ تعبیر خواب

 

 تعبیر خواب شنا کردن از دید معبران بزرگ تعبیر خواب

تعبیر خواب شنا کردن در برکه، آب شور و شیرین، شیر، آب رودخانه، دریاچه ارومیه و شمال مازندران
تعبیر خواب شنا کردن چیست؟

تعبیر خواب شنا کردن در آب سرد رودخانه، استخر، دریای شور و اقیانوس + شنا کردن در آب زلال، کثیف، آب گل آلود و آبتنی کردن با معشوق و تنهایی از نمونه خواب های متداول ما در رابطه با خواب شنا کردن می باشد.

در حالت کلی شنا در خواب نشانه زندگی با آرامش و رسیدن به آرزوها است.

به هر حال ما در ادامه این پست بارونک، کامل ترین تعبیر خواب شنا را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب از جمله امام صادق، یونگ، ابن سیرین، لوک اویتنهاو، آنلی بیتون، تونی کریسپ، ابراهیم کرمانی و معبرین غربی آماده کرده ایم و شما در ادامه به راحتی می توانید تعبیر خواب دقیق خود را پیدا کنید.



شنا کردن در خواب چه تعبیری دارد؟

از دیدگاه ابن سیرین شنا کردن درخواب نشانه زندگی و رزق و روزی با فریب و حیله است.

لوک اویتنهاو در این رابطه می گوید: شنا کردن نشانه زندگی بی دغدغه و با آرامش است.

دیدگاه آنلی بیتون در این مورد این است که اگر در خواب مشاهده کنی که در حال شنا کردن هستی در زندگی خود به موفقیت دست پیدا می کنی. همچنین اگر موقع شنا کردن در آب فرو رفتید به معنی این است که از زندگی خود نا امید و ناراضی خواهید شد.

از دیدگاه یونگ، شنا کردن در خواب نشانه این است که شما به احساسات نا خود آگاه خود دسترسی پیدا می کنید. همچنین این خواب بیانگر این است که شما به حمایت احساسی احتیاج دارید. شاید کسی که این خواب را می بیند زیاد به جلسات درمان رفته است.شما قصد دارید از یک اتفاق احساسی دوری کنید شما باید از تایید احساسات خود دست بردارید چون ممکن است خیلی دردناک باشد.

از دیدگاه تونی کریسپ شنا کردن در خواب نشانه اعتماد به نفس شما در رویا رویی با شکست های عاطفی است.

بیشتر زن ها این خواب را در دوران قاعدگی خود می بینند. اگر پدر و مادری فرزندش را در حال شنا کردن ببیند بیانگر دغدغه او درباره رسیدن و یا غرق شدن فرزندش در امور زندگی است.


تعبیر خواب شنا کردن در آب هایی با جریان تند

دیدگاه لوک اویتنهاو در این مورد نشانه کارهای جسورانه است.


تعبیر خواب تماشای شنا کردن

لوک اویتنهاو در این رابطه می گوید: اگر در خواب کسی شنا گران را تماشا کرد آرزوهایش برآورده می شود.

اگر در خواب مشاهده کنید که مشغول تماشای شنای دیگران هستید نشانه این است که شما خودتان را غرق در کارهایتان کرده اید و اصلا زمانی برای استراحت خود اختصاص نمی دهید.


تعبیر خواب شنا کردن دختر

از دیدگاه آنلی بیتون شنا کردن دختر در آب با دوستان خود نشانه این است که با رفتار و منش خوب خود مورد تایید دیگران قرار خواهد گرفت.


تعبیر خواب شنا کردن برای فرار از مرگ

یونگ در این باره می گوید: شنا کردن برای دوری از خطر مرگ نشانه این است که شما اجازه می دهید تا ترس تمام وجودتان را در بر گیرد چرا که شما از تغییر کردن بیزارید و می ترسید.


تعبیر خواب شنا کردن بچه ها

شنا کردن بچه ها در خواب نشانه این است که شما باید افکارتان را کنترل کرده و نگرش بیخیال تری را در پیش بگیرید.

Text Color

تعبیر خواب شنا کردن در آب گل آلود

از دیدگاه آنلی بیتون شنا در آب گل آلود نشانه این است که شما در آینده یک تجربه نگران کننده ای را پشت سر خواهید گذاشت.

لوک اویتنهاو در این مورد می گوید: شنا در آب گل آلود و کثیف نشانه بودن موانع در زندگی است.

دیدگاه معبرین غربی درباره شنا در آب گل آلود این است که بیننده خواب در حال سپری کردن مشکلات سختی است که در آینده وضعیت بدتر و بدتر خواهد شد.


تعبیر خواب شنا کردن در دریا

آنلی بیتون در این مورد می گوید: اگر در خواب ببینید که با همسر خود در دریا در حال شنا کردن هستید بیانگر این است که آرزوهای شما برآورده خواهد شد.

از دیدگاه نفایس الفنون اگر کسی در خواب مشاهده کند که در حال شنا کردن در دریا است نشانه این است که از زندان به سلامت بیرون خواهد آمد.

جابر مغربی در این رابطه می گوید: شنا کردن در دریا نشانه این است که بیننده خواب از شغل پادشاهی رهایی پیدا خواهد کرد.

دیدگاه ابراهیم کرمانی در این مورد این است که شنا کردن در دریا نشانه زندانی شدن است.


تعبیر خواب غرق شدن در دریا

از دیدگاه نفایس الفنون اگر در خواب ببینی که در حال غرق شدن در دریا هستی و هر لحظه به مرگ نزدیک تر می شود نشانه این است که شما در امور دنیوی غرق شده اید.

دیدگاه ابن سیرین در این مورد این است که غرق شدن در آب صاف نشانه غرق شدن در دنیا است.


تعبیر خواب شنا کردن در استخر

منوچهر مطیعی تهرانی در این باره می گوید: شنا کردن در استخر نشانه گذراندن عمر با خوشحالی و نشاط است.

دیدگاه معبرین غربی در این مورد این است که شنا کردن در استخر بیانگر اتمام کارهایی است که شروع کرده بودید اما در این مورد به نتیجه ای دست پیدا نخواهید کرد همچنین این خواب بیانگر یک چشم انداز خوب است به شرط این که برای رسیدن به آرزوهایتان تلاش کنید. شما به مشکلاتتان غلبه خواهید کرد.


تعبیر خواب آب کدر و تاریک در استخر

از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی این خواب نشانه غم و اندوه است.


تعبیر خواب پریدن در آب

از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی، شیرجه زدن و پریدن در آب نشانه این است که شما همیشه در حال تلاش کردن هستید تا به عمق یک اتفاق موجود در زندگیتان پی ببرید همچنین آب همیشه نشانه ضمیر نا خود آگاه است بنابراین می توانیم بگوییم که شما در حال کشف ضمیر ناخود آگاهتان هستید فروید همیشه معتقد بود که شیرجه زدن در خواب نشان دهنده جنبه های معاشرتی و ارتباطی انسان است.

تونی کریسپ در این باره می گوید: شما با دیدن این خواب به یک فعالیت جدید و یا یک الگوی زندگی جدید دست خواهید زد.


تعبیر خواب شنا کردن در رودخانه

لوک اویتنهاو در این رابطه می گوید: شنا کردن در رودخانه نشانه خوش شانسی است. همچنین این خواب نشانه برآورده شدن آرزوها نیز هست.

از دیدگاه معبرین غربی شنا کردن در رود خانه بیانگر احساسات سرکوب شده است. این خواب نشانه این است که شما باید در حال شروع کردن یک زندگی جدید باشید. همچنین اگر در جهت جریان آب رودخانه شنا کنید نشانگر افکار مثبت در زندگی شماست و این خواب نشانه احساسات مثبت شما در زندگی است.


تعبیر خواب شنا در آب زلال

منوچهر مطیعی تهرانی در این باره می گوید: اگر کسی در خواب مشاهده کند که در حال شنا کردن در آب زلال است نشانه این است که از سمبل غسل تعمید و مبرا شدن از ناپاکی ها استفاده می کند که این خود نشانه باور کامل به خود است.

همچنین بیننده خواب از تمام ناپاکی ها روی گردانده و به سمت پاکی ها و خوبی ها باز خواهد گشت.

آنلی بیتون می گوید: اگر یک زن در خواب ببیند که در آبی پاکیزه در حال شنا کردن است نشانه این است که به آرزوی قلبی خود خواهد رسید.


تعبیر خواب شنا کردن زیر آب

از دیدگاه یونگ اگر در خواب ببینید که در حال شنا کردن در زیر آب هستید نشانه این است که شما در احساستان غرق شده اید شما همیشه در حال قانع کردن خود هستید برای این که بتوانید با احساسات نا خود آگاه خود کنار بیایید.

تونی کرسیپ در این باره می گوید: با دیدن این خواب شما در واقع می خواهید از آن چه در نا خود آگاه شما نهان است آگاهی کسب می کنید شما با جنبه های وجودی خود خیلی راحت و ساده مقابله خواهید کرد.


تعبیر خواب شنای کرال پشت

از دیدگاه یونگ این نوع شنا نشانه این است که شما احساسات خود را تایید می کنید و از مقابله کردن با آن ها هراس دارید.


تعبیر خواب لذت بردن از شنا کردن

این خواب نشانه این است که شما از این که مورد عشق و علاقه ی شریک زندگی تان هستید بسیار خوشحالید.


تعبیر خواب شنا کردن بر خلاف جریان آب

این خواب بیانگر مشکلاتی هست که شما در راه رسیدن به هدفتان، آن را تجربه خواهید کرد شما نیاز به آرامش دارید تا بتوانید بر این مشکلات غلبه کنید.


تعبیر خواب شنا کردن در آب سرد

اگر کسی در خواب مشاهده کند که در آب سرد شنا می کند نشانه عشق دیوانه وار بیننده خواب به کسی است. شما باید عشق او را فراموش کرده و به اولویت های دیگری در زندگی خود توجه کنید.


تعبیر خواب شنا کردن با حیوانات

اگر در خواب مشاهده کنید که با نهنگ و دلفین و دیگر حیوانات در حال شنا کردن هستید تغییراتی در زندگی شما پدید خواهد آمد همچنین این خواب نشانه انرژی بیش از حد شما نیز هست. شما باید توجه بیشتری به دیگران کنید و فقط خودتان را در نظر نگیرید.


تعبیر خواب شنا کردن با لباس

شنا کردن با لباس در خواب نشانه این است که شما به حمایت دیگران نیاز دارید چون در حال سپری کردن یک دوره ی سخت هستید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیشنهاد سردبیر