۱۳۹۷ دی ۶, پنجشنبه

بیوگرافی و عکس نازنین کیوانی و همسرش + دخترش آیناز و زندگی شخصی

بیوگرافی و عکس نازنین کیوانی و همسرش + دخترش آیناز و زندگی شخصی
عکس نازنین کیوانی
نازنین کیوانی متولد دوم شهریور 1367 در شهر تهران است و تک فرزند خانواده می باشد. او پس از گرفتن دیپلم ، تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته گرافیک در دانشگاه هنر مشهد ادامه داد و هم اکنون مدرک کارشناسی گرافیک از دانشگاه هنر و معماری از دانشگاه آزاد مشهد دارد.

ازدواج و همسر

نازنین کیوانی سال ها قبل وقتی که خیلی جوان بود با یک بازیگر و مدل بنام آرش مهاجر ازدواج می کند و آن ها در سال 88 وقتی که نازنین کیوانی 20 ساله بود صاحب دختری بنام آیناز شدند.

بیوگرافی آرش مهاجر

آرش مهاجر متولد 23 تیرماه 1365 در شهر شیراز است. چند تجربه بازیگری دارد و فتومدل تجاری بین المللی است و بیشتر با برندهای معروف و طرح جهانی نظیر ماکسیم همکاری می کند.
عکس های جدید نازنین کیوانی و همسش ، عکس آرش مهاجر همسر نازنین کیوانی
مهدیه نساج و همسش آرش مهاجر
نازنین کیوانی و همسرش
تصاویر مهدیه نساج و همسر

ماجرای آشنایی و ازدواج با آرش مهاجر

نازنین کیوانی در این باره می گوید : من و آرش در یک ملاقات دوستانه باهم آشنا شدیم و تصمیم به ازدواج گرفتیم. در آن زمان هر دوی ما خیلی جوان بودیم و زندگی ما هم مانند هر زوجی فراز و نشیب های زیادی داشت. با این حال من ازدواج در سن پایین را یک اتفاق خوب می دانم چون ما در کنار هم پیشرفت کردیم و پشت هم بودیم.

بچه دار شدن در 20 سالگی

در مورد بچه دار شدن باید بگم که این موضوع اتفاقی بود و من 20 ساله بودم که خبر بارداری ام را شنیدم و از شنیدن این خبر خیلی خیلی خوشحال شدم انگار داشتم روی ابرها راه می رفتم.
بعد از به دنیا آمدن آیناز زندگی ما خیلی قشنگ تر و شیرین تر از قبل شد. آیناز الان همه زندگی من و آرش است و زندگی سه نفره ما خیلی خوب و عالی است.
علت طلاق سحر قریشی از زبان همسرش
علت طلاق سحر قریشی از زبان همسرش
به دادگاه حمایت از خانواده رفتم و از سحر قریشی شکایت کردم اما ...
آرش مهاجر همسر نازنین کیوانی ، عکس دختر نازنین کیوانی و پدرش
عکس همسر مهدیه نساج و دخترش
نازنین کیوانی و دخترش و مادرش ، عکس مادر نازنین کیوانی ، عکس دختر نازنین کیوانی
مهدیه نساج در کنار مادر و د دخترش آیناز

اوقات فراغت نازنین کیوانی

من بیشتر وقتم را با دخترم سپری می کنم و در این میان اگر فرصتی پیدا کنم نقاشی و یا ورزش می کنم.
من عادت دارم در صفحه شخصی ام دغدغه های ذهنی را می نویسم و سعی می کنم مطالبی بگذارم که فکر می کنم به رشد جامعه و مردم کشورم کمک می کند.

حامی حیوانات باشیم

من جزو آن دسته از آدم هایی هستم که معتقدم هر چقدر با حیوانات مهربان تر باشیم جامعه آرام تری خواهیم داشت چونکه مهربان بودن با حیوانات یک رشد عاظفی و شخصیتی می خواهد که متاسفانه امروز در جامعه ما این مورد دیده نمی شود.
تصاویر جدید و زیبای نازنین کیوانی ، عکس عای شخصی و خصوصی نازنین کیوانی
تصاویر جدید مهدیه نساج

شروع فعالیت بازیگری

نازنین کیوانی از جمله بازیگران ایرانی است که بدون هیچ تجربه قبلی و فعالیت در تئاتر و بدون اینکه به کلاس بازیگری برود جلوی دوربین رفته است.
او بازیگری را برای اولین بار در سال 94 و در سن 27 سالگی با بازی در سریال احضار به کارگردانی رامین عباسی زاده شروع کرد و با بازی فوق العاده اش در این سریال هنر خود را به رخ فیلم سازان کشید.
بعد از دوسال وقفه و دوری از بازیگری هم اکنون با یکی از نقش های اصلی سریال مینو به کارگردانی امیر مهدی پور وزیری در نقش ساره به تلویزیون بازگشته است. او در این سریال در کنار بازیگرانی همچون مهدیه نساج ، عباس غزالی و سلمان فرخنده بازی می کند.
همچنین ببینید :
بیوگرافی شیوا ابراهیمی و همسرش
بیوگرافی شیوا ابراهیمی و همسرش
شیوا ابراهیمی با شخصی بنام بهنام خدایاری سال ها پیش ازدواج ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیشنهاد سردبیر