۱۳۹۷ آذر ۲۲, پنجشنبه

بیوگرافی عباس غزالی

عکس عباس غزالی
عباس غزالی متولد چهاردهم بهمن ماه 1363 در شهر تهران است و در یک خانواده مذهبی هشت نفره بزرگ شده است. پدرش سال ها قبل به دلیل بیماری فوت کرده و پنج برادر و یک خواهر دارد. عباس غزالی با برادر کوچکترش یونس غزالی در سریال وضعیت سفید همباری شده است و طرفدار تیم پرسپولیس است.

ازدواج و همسر عباسی غزالی

عباس غزالی در بیست و هفتم مهرماه 1393 ازدواج کرده و متاهل می باشد و همه اتفاقات خوب زندگی اش را مدیون دعاهای مادرش و همچنین پاقدمی همسرش می داند. همسر عباس غزالی شاغل است. تا به امروز اطلاعات بیشتری در مورد همسر عباس غزالی منتشر نشده است.
خیلی از همکاران من فکر می کند که اگه ازدواج کنند ادامه کار در این حرفه برایشان سخت می شود و ممکن است به مشکل بخورند. اما من به عنوان بازیگری که متاهل هستم هیچ وقت این موضوع را حس نکردم . اتفاقا همسرم انگیزه ام را برای ادامه کار و موفق شدن در این حوزه چند برابر کرده است و با ورودش به زندگی من ، موجب پیشرفت من در این حرفه شده است.
همسر عباس غزالی کیست؟ ، عکس همسر عباس غزالی ، عباس غزالی و همسرش
عباس غزالی در کنار همسرش
عباس غزالی ، عکس مادر عباس غزالی ، عباس غزالی و مادرش
عباس غزالی در کنار مادرش

نحوه بازیگر شدن عباس غزالی

او از دوران کودکی عاشق هنر و فوتبال بود اما به خوبی می دانست برای موفق شدن باید یکی از این دو راه را انتخاب کند. به گفته خودش وزنه هنر سنگین تر بود چون احساس می کردم از جانب خداوند جوهره ای در وجود من ترزیق شده که می توانم در این حرفه موفق شوم و برای همین دنبال بازیگری رفتم.
عباس غزالی از سن 12 سالگی در کلاس های بازیگری و تئاتر کانون فرهنگی تربیتی حر شرکت می کند و علم و فنون بازیگری را یاد می گیرد. بعد از آن تئاتر های زیادی را جشنواره های مختلف در شهر تهران انجام می دهد و رتبه های خوبی هم کسب می کند و نهایتاً با بازی در سریال وضعیت سفید در نفش بهروز به شهرت می رسد.
همسر مونا کرمی کیست؟
همسر مونا کرمی کیست؟
مونا کرمی بازیگر نقش شیوا در سریال حوالی پاییز متولد هجدهم آذر ...
به گفته عباس غزالی کلاس اول راهنمایی بودم که یک آگهی تئاتر دیدم و این آگهی مسیر زندگی من را به طور کامل تغییر داد. من برای تست دادن برای تئاتر رفتم و از بین 150 نفری که تست دادند اولش 30 نفر انتخاب شدند و بعد از تست دوباره 10 نفر انتخاب شد که من هم جزو آن ها بودم. بالاخره تئاتر را اجرا کردیم و من در استان جایزه گرفتم.
یادمه در آن زمان یکی از داوران به من گفت که هنرپیشه موفقی خواهی شد. الان هم از بازگیر شدنم به هیچ وجه پشیمان نیستم و اگر بازیگر نمی شدم حتما فوتبالیست می شدم و یا اینکه نقاشی می کردم.
عکس های جدید عباس غزالی ، سلفی عباس غزالی
سلفی عباس غزالی

خصوصیات اخلاقی عباس غزالی

به گفته خودش آدم بسیار احساسی هستم و گاهی وقت ها عجیب دلم می گیرد احساس می کنم پنج نفر آدم گنده مرا گرفته اند و فشارم می دهند و این وقت ها سعی می کنم در تنهایی گوشه ای را پیدا کنم و اگر شب باشد می روم جایی که آسمان بالای سرم باشد و رو به آسمان می کنم و با بغض حرف می زنم و آخرش گریه ام می گیرد و اشک می ریزم.

عاشق خدا هستم

من در یک خانواده مذهبی بزرگ شدم و یاد گرفته ام خدا بهترین دوست من است. عاشق خدا هستم و احساس می کنم خدا هم عاشق من هست. اگر بفهمم راضی نیست بازی کنم بازیگری را برای همیشه کنار می گذارم چون هدایت من در زندگی کاملا در دست خدا است و به من انرژی می دهد.
مادرم می گوید : تو یک قدم برای خدا بردار ، خدا هزار قدم برای تو برمی دارد و من قدم های خدا را احساس می کنم و با عشق نماز می خوانم ، با عشق روزه هامو می گیرم و همیشه خدا را شکر می کنم.
عباس غزالی و برادرش یونس غزالی
عباس غزالی و برادر بازیگرش یونس غزالی

خط قرمز های عباس غزالی

مهم ترین خط قرمز زندگی من مادرم است. چند ماه پیش پدرم را به دلیل بیماری از دست دادم و الان مادرم عزیزترین فرد زندگی من است و سرم را برایش می دهم.
و خط قرمز من در اجتماع اعتیاد است. متاسفانه خیلی از بازیگران هم درگیرش هستند و این واقعا وحشتناک می باشد و من هرگز نمی توانم اعتباد را قبول کنم و باهاش کنار بیام. از ته دلم دوست دارم هر کاری که از دستم بربیاد برای کسانی که درگیر اعتیاد هستند انجام بدهم تا به زندگی برگردند.
همچنین ببینید :
بیوگرافی مهتاب کرامتی و علت طلاقش
بیوگرافی مهتاب کرامتی و علت طلاقش
مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور در آن زمان با عشق باهم ازدواج می کنند ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیشنهاد سردبیر