۱۳۹۷ خرداد ۲۰, یکشنبه

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه










متن ، پیامک , شعر , اس ام اس و نوشته های کوتاه عاشقانه جدید و احساسی عشق و عاشقی

پیامک عاشقانه

به دنبال کسی بودم که

بتوانم با او زندگی کنم

اما کسی را یافتم که

نمیتوانم بی او زندگی کنم




عکس نوشته عاشقانه بسیار زیبا و احساسی

جملات عاشقانه

زن نیستم اگر زنانه پای عشقم نایستم

از قبیله زلیخا آمده ام

آنقدر عشقت را جار می زنم تا خدا برایم کف بزند

مردانه دوستم داری ؟


نوشته های عاشقانه کوتاه

کوتاه می گویم

دوستت دارم اما

از دوست داشتنت

کوتاه نمی آیم ...


متن عاشقانه

تا دیروز ، هرچه می نوشتم عاشقانه بود

از امروز ، هرچه بنویسم صادقانه است

عاشقانه دوستت دارم . . .


اس ام اس های جدید عاشقانه

چگونه از تو بگذرم

وقتی همین دوست داشتنت

مرا زنده نگه داشته است

دوستت دارم ...


شعر و نوشته های عاشقانه زیبا

دیگر فرصتی برای پیامک نیست

دست واژه ها را می گیرم و به دیدنت می آیم

دلتنگیت در هیچ پیامی نمی گنجد ...


شعر عاشقانه

در ببندید و بگویید که من

جز او از همه بگسستم

اگر گفتن چرا؟ باکم نیست

فاش گویید که عاشق هستم..!


اس ام اس عاشقانه کوتاه

واي از آن روزي که

تو عاشق شوي و من معشوق

پدري از تو در آرم كه خدا ميداند ...


اس ام اس عاشقانه زیبا

سال ها طول کشید تا فهمیدم

داشتن یک آغوش امن میتواند

بزرگترین دارايي یک فرد باشد ...


اس ام اس عاشقانه جدید خیلی قشنگ

عطر نفس هایت

جز من کوچه های شهر را هم مست میکند

چقدر بی قرارتم

دوستت دارم عزیزم


پیامک عاشقانه کوتاه و زیبا

دوستت دارم

بهایش هر چه هست

روی چشمانم ...


اس ام اس عاشقانه برای همسر

عشق یعنی

یه دقیقه بغل کردنش

تا یه هفته آرومت میکنه ...


متن کوتاه عاشقانه

همین که یاد ما هستی دمت گرم

همین که مرهم دردی دمت گرم

در این دنیا که مردم بی وفایند

همین که باوفا هستی دمت گرم


شعر عاشقانه زیبا و احساسی

دیوانه ترین دلبر این شهر تو بودی

ای وای به حال دل دیوانه پسندم ...


جملات عاشقانه احساسی برای همسر

هیچ وقت نمى فهمی چقدر حسودی

تا وقتى که از یه نفر خوشت بیاد ...


نوشته های عاشقانه کوتاه

با هم باشیم نه یک سال بلکه یک عمر

بگذار آوازه ی با هم بودنمان چنان در شهر بپیچد

که روسیاه شوند آنان که

بر سر جدایی مان شرط بسته بودند ...


متن کوتاه عاشقانه و رمانتیک

قشنگ ترین نگاهم را

برایت کنار گذاشته ام

تا بدانی همیشه

انتظار دیدنت را دارم ...


اس ام اس عاشقانه دوست دارم

نگاهتو ازم نگیر

صدام بزن پیش همه

کیه ندونه ما دوتا

حواسمون پیش همه ...


استاتوس عاشقانه

یارم ای یار یار

مینشینم با تو و دورت حصار میکشم

ناز چشمان تو را بی اختیار میکشم

مینشینی پیش مهتاب و تو ناز میکنی

کام این دیوانه را هر شب تو باز میکنی

نیمه ی جانم ای نیمه ی جانم

چه حالی دارم امشب

روح و روانم آرام جهانم

هواتو دارم امشب

حمید هیراد – نیمه جانم


متن و جملات عاشقانه کوتاه

چقد باید یه نفر رو دوست داشته باشى

که از دلتنگیش نصف شب از خواب بیدار شى؟

همون قدر دوسش دارم ...


اس ام اس عاشقانه جدید

و من تو را مثل لذت

تمام شدن مشق شبهای کودکی

دوست دارم …


پیامک و اس عاشقانه زیبا

شب ها داستان هزار و یک شب دردی

از دل من دوا نمیکند

این دل تو را میخواهد

تــــــو ...


همچنین ببینید : • اس ام اس شب بخیر عاشقانه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیشنهاد سردبیر