۱۳۹۹ تیر ۱۱, چهارشنبه

طرز تهیه موهیتو آناناس به صورت رستورانی در خانه

طرز تهیه موهیتو آناناس به صورت رستورانی در خانهطرز تهیه موهیتو آناناس و نعنا به روشی خوشمزه و بازاری در خانه برای مهمانی برای 2 تا 4 نفر ، mojito ananas


آیا تا به امروز موهیتو آناناس را امتحان کرده اید؟ موهیتو آناناس و نعنا یک نوشیدنی خوشمزه و گوارا برای فصل گرما می باشد و شما با این آموزش آشپزی سایت هوای بارانی به راحتی می توانید این نوشیدنی خوشمزه را در منزل درست کنید.
موهیتو آناناس و نعنا جزو نوشیدنی های خوشمزه ای است که می توان به راحتی در منزل درست کرد. نوشیدن این موهیتو خنک و لذیذ در روزهای گرم تابستان بسیار لذت بخش است و برای رفع عطش و پذیرایی از مهمان پیشنهاد خوبی است. موهیتو نوعی نوشیدنی است که به راحتی در منزل قابل تهیه است و می توان آن را با انواع میوه ها و در طعم های مختلف درست کرد. برای مثال موهیتو خیار و لیمو، موهیتو توت فرنگی، موهیتو لیمو ...
به هر حال اگر با طرز تهیه موهیتو آناناس و نعنا آشنایی ندارید، ما در این دستور تهیه نوشیدنی بارونک، مواد لازم و دستور تهیه این موهیتو را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش آشپزی مرحله به مرحله، به راحتی این موهیتوی خوشمزه را در منزل درست کنید.


مواد لازم موهیتو آناناس
  آناناس حبه ای ۱ فنجان
آب آناناس  ۱ فنجان
  برگ نعنا تازه سه چهارم فنجان
لیمو تازه  ۳ عدد
آب ساده یا گازدار دو پنجم فنجان
  سیروپ ساده یا سیروپ نعنا به مقدار دلخواه
مراحل تهیه موهیتو آناناس
1. ابتدا در یک ظرف برگ نعناهای تازه را خرد کرده و کمی له می کنیم. سپس آنها را در یک پارچ می ریزیم.
2. بعد لیموها را از وسط نصف و آب آنها را می گیریم و داخل پارچ می ریزیم.
3. در ادامه سیروپ، تکه های آناناس، آب آناناس و آب گازدار را هم به پارچ اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم.
4. پارچ را داخل یخچال می گذاریم تا خنک شود و یا از تکه های یخ برای خنک شدن استفاده می کنیم.
5. موقع سرو موهیتو هم آن را در لیوان می ریزیم و لبه های لیوان را با آناناس حلقه شده و برگ نعنا تزیین می کنیم. امیدواریم از نوشیدن این موهیتو آناناس خوشمزه لذت ببرید.
همچنین ببینید : 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیشنهاد سردبیر