۱۳۹۸ مهر ۱۵, دوشنبه

طرز تهیه پودینگ توت فرنگی خوشمزه و مجلسی در منزل

دستور تهیه پودینگ توت فرنگی خوشمزه در منزل
پودینگ توت فرنگی یکی از دسرهای خوشمزه و پرطرفدار ایتالیایی می باشد و هم اکنون این دسر خوشمزه در کشور ما هم بسیار معروف شده است. شما می توانید پودینگ توت فرنگی را به صورت آماده از بیرون خریداری کنید اما درست کردن این پودینگ در منزل طعم و لذت خاص خودش را دارد.
مواد اصلی این پودینگ، توت فرنگی، شیر، نشاسته، آرد و پودر ژله توت فرنگی می باشد و طرز تهیه آن بسیار ساده و آسان می باشد و شما می توانید آن را فقط در عرض 15 دقیقه در منزل به تنهایی درست کنید.
به هر حال ما در ادامه این پست سایت بارونک، طرز تهیه و مواد لازم پودینگ توت فرنگی را به صورت مرحله به مرحله آماده کرده ایم و شما با این آموزش طرز تهیه دسر مجلسی بارونک، به تنهایی می توانید پودینگ شکلاتی خوشمزه و مجلسی در منزل به درست کنید.
طرز تهیه دسر توت فرنگی مجلسی
طرز تهیه دسر توت فرنگی مجلسی
دسر توت فرنگی از دسر های معروف و خوشمزه می باشد و به دلیل اینکه توت فرنگی ...
مواد لازم پودینگ توت فرنگی
توت فرنگی 300 گرم
شیر 3 پیمانه
نشاسته ذرت 3 قاشق غذاخوری
آرد 2 قاشق غذاخوری
شکر یک پیمانه سر خالی
پودر ژله توت فرنگی 2 تا 3 قاشق غذاخوری
مراحل تهیه پودینگ توت فرنگی
1. برای درست کردن پودینگ توت فرنگی خوشمزه، ابتدا توت فرنگی ها را به همراه نصف پیمانه شیر در مخلوط کن می ریزیم و پوره می کنیم. بعد از پوره کردن آن را کنار می گذاریم.
طرز تهیه پودینگ شکلاتی با ژلاتین
طرز تهیه پودینگ شکلاتی با ژلاتین
پودینگ ها از ساده ترین دسرهایی هستند که با مواد ساده و به راحتی در منزل قابل ...
2. سپس در یک ظرف دو و نیم پیمانه شیر می ریزیم و 3 قاشق غذاخوری نشاسته ذرت + 2 قاشق غذاخوری آرد را داخل ظرف شیر الک می کنیم و به صورت مرتب هم می زنیم تا به خوبی با شیر حل شوند و یکدست شوند.
3. حالا توت فرنگی پوره شده را اضافه می کنیم و در ادامه یک پیمانه سرخالی شکر می ریزیم و با همزن دستی به صورت مرتب روی حرارت ملایم هم می زنیم تا غلیظ شود.
4. بعد از اینکه کمی غلیظ شد، 2 تا 3 قاشق غذاخوری پودر ژله توت فرنگی اضافه می کنیم تا پودینگ ما طعم و مزه بهتری داشته باشد. بعد از اضافه کردن پودر ژله دوباره هم می زنیم تا غلظت پودینگ ما به غلظت فرنی برسد. هم اکنون پودینگ توت فرنگی ما آماده است.
5. حالا پودینگ را داخل لیوان ها می ریزیم و روی آن را با تکه های میوه مثلا موز یا بیسکویت و خامه فرم گرفته تزیین می کنیم و بعد به مدت 3 تا 4 ساعت در یخچال استراحت می دهیم تا خودش را بگیرد. امیدواریم از خوردن این پودینگ توت فرنگی خوشمزه لذت ببرید.
طرز تهیه اسموتی توت فرنگی با موز
طرز تهیه اسموتی توت فرنگی با موز
اسموتی توت فرنگی یکی دیگر از انواع اسموتی های خوشمزه و پرفروش در فصل تابستان ...
نکات تهیه پودینگ توت فرنگی
اضافه کردن خامه
در صورتی که دوست داشته باشید می توانید به پودینگ توت فرنگی خامه صبحانه هم اضافه کنید. برای این کار بعد از اینکه پودینگ به غلظت فرنی رسید، یک قاشق غذاخوری خامه صبحانه اضافه می کنیم و هم می زنیم و بعد بلافاصله حرارت را خاموش می کنیم.
پودینگ توت فرنگی قالبی
توجه کنید این پودینگ را نمی شود به صورت قالبی درست کرد و باید به صورت تک نفره در لیوان و ظرف های دلخواه سرو کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیشنهاد سردبیر