۱۳۹۷ آذر ۱۷, شنبه

تعبیر خواب طلا

تعبیر دیدن طلا در خواب چیست؟
دیدن خریدن و فروختن طلای نو, کهنه و شکسته از طلا فروشی ، هدیه گرفتن طلا برای دختر مجرد و زن باردار + گم کردن و دزیددن طلا تا گرفتن طلا از مرده از نمونه خواب های ما در رابطه با تعبیر خواب طلا می تواند باشد.
به هر حال اگر شما هم خواب طلا دیده اید ما در این پست بارونک ، کامل ترین تعبیر دیدن طلا در خواب را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که در ادامه به راحتی می توانید تعبیر خواب طلای خود را بیابید.

تعبیر دیدن طلا در خواب

محمد بن سیرین : تعبیر دیدن طلا در خواب برای مردها نشانه غرمت ، تاوان ، غم و ناراحتی می باشد اما تعبیر دیدن طلا در خواب برای زن ها خوب و نیکو می باشد.
اگر خواب ببینید که طلا به دست آورده اید یا اینکه کسی به شما طلایی داده است خواب شما نشانه این است که مال و اموال خود را از دست می دهید و یا باید تاوان چیزی را بدهید و یا اینکه ممکن است مورد خشم کسی قرار بگیرید.
لوک اویتنهاو : دیدن طلا در خواب نشانه دوست داشتن چیزهای بی ارزش است.
جابر مغربی درباره تعبیر خواب طلا می گوید :
دیدن طلا در خواب برای مردها خوب و برای زن ها بد می باشد. اگر شخصی خواب ببیند که طلا و نقره در یک جا جمع شده است آن شخص عزت و جاه و مقام بدست می آورد و اگر خواب ببیند که با طلاساز در حال معامله است نشانه این است که با مرد دروغگوئی سر و کار پیدا خواهد کرد.
حضرت دانیال می گوید : اگر خواب ببینید که پری به تو چیزی داده است که جنس آن از طلا و نقره و یا هر چیزی از این جنس باشد نشانه بهتر شدن بخت و اقبال شما می باشد.

تعبیر خواب خوردن طلا

ابراهیم کرمانی : خوردن طلا در خواب نشانه این است که به اندازه آن از مال و اموال ات را برای زن خودت خرج خواهی کرد.

تعبیر خواب ذوب کردن طلا

از دیدگاه ابراهیم کرمانی ذوب کردن طلا در خواب نشانه افتادن بر سر زبان ها می باشد.
لوک اویتنها : آب کردن و ذوب کردن طلا در خواب نشانه آسایش مادی است.

تعبیر خواب پیدا کردن طلا

آنلی بیتون می گوید : اگر خواب ببینید که طلا پیدا کرده اید نشانه این است که در کسب افتحار و ثروت با توانایی پیروز می شوید و یافتن رگه ای طلا در خواب نشانه این است که به شهرتی پر دردسر خواهید رسید.
منوچهر مطیعی : اگر خواب ببینید که مقداری طلا پیدا کرده اید یا اینکه در خواب مقداری طلا در جیب و کفش خود ببینید خواب شما نشانه این است که به اندازه حجم آن طلا ، مال و اموال شما از بین می رود و زیان خواهید دید.
همچنین می گوید : اگر کسی خواب ببیند که طلا و یا جسمی شبیه طلا پیدا کرده است آن شخص مجبور به پرداخت دیه و یا تاوان خواهد شد.
تعبیر خواب گم کردن طلا
آنلی بیتون : اگر خواب ببینید که طلا گم کردید نشانه این است که بخاطر سهل انگاری بهترین فرصت ممکن را در زندگی خود از دست خواهید داد.

تعبیر خواب امانت دادن طلا

اگر خواب ببینید که طلا به کسی امانت می دهید ، بدانید آن کس که طلا امانت گرفته به شما خیانت خواهید کرد.
معبر دیگری می گوید : اگر شخصی خواب ببیند که سکه طلا به او داده اند آن شخص به ریاست می رسد و اگر خواب ببیند که سکه طلا گرفته است ، اگر مریض باشد شفا می بابد.

تعبیر خواب هدیه گرفتن طلا

آنلی بیتون : اگر دختری مجردی خواب ببیند که کسی به او زیورالاتی از جنس طلا هدیه می دهد نشانه این است که با مردی ثروتمند ازدواج خواهد کرد.
لوک اویتنها می گوید : طلا هدیه گرفتن نشانه شرمساری می باشد.

تعبیر خواب طلا فروشی

اگر در خواب زرگر ببینید خواب شما نشانه این است که با مردی دروغ گو و لاف زن مواجه خواهید شد.

تعبیر خواب طلای شکسته

دیدن طلای شکسته شده در خواب در حالت کلی برای مردان خوب و برای زنان بد و نشانه شر و دردسر می باشد. اگر خواب ببینید که النگوی طلایی شکست این خواب نشانه طلاق و جدا شدن پسر و دختری در بین فامیل می باشد و اگر کسی خواب ببینید که النگوی طلا در دستان خودش شکست نشانه این است که با همسر خود دچار اختلاف نظر خواهد شد و با او بحث و مشاجره لفظی خواهد کرد.
همچنین پیدا کردن النگوی طلای شکسته شده نشانه روبرو شدن با دزد است و اگر خواب ببینید که النگوی طلای شکسته شده را برای فروختن به بازار می برید بدانید دزدی که آشنا است و بی آنکه خود شما متوجه بشوید مال شما را اندک اندک می دزدد.
و اگر خواب ببینید که از برادر ، خواهر ، دوست و آشنایی النگوی طلای شکسته شده و یا ضربه دیده هدیه می گیرید خواب شما نشانه این است که مال خودت را به کسی می دهید و اگر هم ندهید آن کس مال شما را می دزدد و می برد.

تعبیر خواب سکه طلا

منوچهر مطیعی می گوید : همان طور که می دانید داشتن سکه طلا در بیداری خوب است و صاحب سکه را خوشحال می کند اما داشتن سکه در خواب خوب نیست و نشانه گرفتاری و بلا می باشد.

تعبیر خواب کار کردن در معدن طلا

اگر در خواب تصمیم بگیرید که در معدن طلا کار کنید خواب شما نشانه این است که شما می کوشید از حقوق دیگران دفاع کنید و باید مراقب باشد تا در محیط خانوادگی رسوایی به بار نیاید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیشنهاد سردبیر