۱۳۹۷ دی ۸, شنبه

آموزش کامل طرز تهیه سالاد مکزیکی خوشمزه و اصل

آموزش کامل طرز تهیه سالاد مکزیکی خوشمزه و اصل به صورت مرحله به مرحله
دستور تهیه سالاد مکزیکی ساده و اصل با نخود ، لوبیا چیتی و ذرت
سالاد مکزیکی یکی از انواع سالاد های خوشمزه خارجی می باشد که هم اکنون این سالاد خوشمزه در بسیاری از رستوران ها و هتل ها سرو می شود. در حال حاضر در کشور ما چند نوع از سالاد های کشور مکزیک معروف شده که این سالاد ها با مواد و دستور العمل متفاوتی تهیه می شود.
ما در این پست آشپزی بارونک طرز تهیه یک نوع سالاد مکزیکی خوشمزه را به همراه مواد لازم آماده کرده ایم که شما با این آموزش آشپزی به تنهایی می توانید سالاد مکزیکی خوشمزه و لذیذ درست کنید. در ادامه با دستور تهیه و درست کردن سالاد مکزیکی با بارونک همراه باشید.
طرز تهیه سالاد شیرازی خوشمزه
طرز تهیه سالاد شیرازی خوشمزه
سالاد شیرازی یکی از پیش غذاهای سنتی و معروف است و به علت ...
مواد لازم برای سالاد مکزیکی 4 نفر
نخود پخته 200 گرم
لوبیا چیتی یا قرمز 200 گرم
ذرت منجمد شده دو فنجان
پیاز یک عدد کوچک
گشنیز تازه یک قاشق غذاخوری
فلفل قرمز پودر شده 1 عدد
فلفل دلمه ای قرمز 1 عدد
آبلیمو تازه 1 قاشق غذاخوری
فلفل سیاه نصف قاشق چایخوری
نمک به میزان لازم
مراحل تهیه سالاد مکزیکی
1. ابتدا باید نخود ، لوبیا و ذرت را می پزیم برای این کار آن ها را در قابلمه های جداگانه با مقداری آب روی حرارت قرار می دهیم تا بپزند. پس از پخت با استفاده از آبکش آب آن ها را جدا می کنیم و صبر می کنیم تا خنک شوند. البته می توانید در یک قابلمه همه شون را باهم بپزید ولی من ترجیج می دهم جدا بپزم. در صورتی که از کنسرو لوبیا ، ذرت و نخود استفاده کنید نیازی به پخت نیست.
2. پیاز را به صورت نگینی و ریز خرد می کنیم و کنار می گذاریم. فلفل دلمه ای را به صورت تکه های کوچک و نگینی زیبا خرد می کنیم و آن را هم می گذاریم. فلفل قرمز هم نوع پودری آن را استفاده می کنیم. هم اکنون تمام مواد سالاد ما آماده است.
3. پس از آماده کردن مواد سالاد حالا باید آن ها را باهم مخلوط کنیم برای این کار در یک ظرف مناسب نخود ، لوبیا ، ذرت ، پیاز خرد شده ، گشنیز ، فلفل دلمه ای خرد شده و پودر فلفل را باهم مخلوط می کنیم سپس مقداری آبلیمو ترش تازه و فلفل سیاه و نمک اضافه می کنیم و دوباره همه مواد را باهم مخلوط می کنیم.
4. در بعضی از دستور العمل ها مقداری عسل هم اضافه می کند ولی من اضافه نکردم. در صورت تمایل شما می توانید اضافه کنید. هم اکنون سالاد مکزیکی شما آماده سرو است برای تزیین سالاد مکزیکی می توانید از چند تکه لیمو ترش تازه استفاده کنید. امیدوارم از خوردن این سالاد مکزیکی خوشمزه لذت ببرید.
همچنین ببینید :
طرز تهیه سالاد تن ماهی با سیب زمینی
طرز تهیه سالاد تن ماهی با سیب زمینی
سالاد تن ماهی یکی از سالاد خوشمزه و محبوب می باشد و مواد ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیشنهاد سردبیر