۱۳۹۸ مرداد ۲۵, جمعه

طرز تهیه بستنی هلوییطرز تهیه بستنی هلویی

طرز تهیه بستنی هلویی

بستنی هلویی ، طرز تهیه و درست کردن بستنی هلویی خوشمزه و مخصوص در منزل ، bastani-holoi
دستور تهیه بستنی یخی و میوه ای هلو
بستنی هلو جزو بستنی های خوشمزه و عالی است که بسیار هم پرطرفدار است. برای کسانی که عاشق هلو هستند، بستنی هلویی پیشنهاد بسیار خوبی است تا از طعم بی نظیر هلو لذت ببرند. همانطور که می دانید هلو جزو میوه های خوش عطر و خوش طعم است که می توان از آن انواع دسرها را درست کرد. مانند دسر هلو، بستنی هلو و ژله هلو.
به هر حال اگر با طرز تهیه بستنی هلو آشنایی ندارید، ما در این آموزش طرز تهیه دسر بارونک، مواد لازم و طرز تهیه این بستنی را آماده کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی در منزل این بستنی هلوی خانگی خوشمزه را درست کنید.
مواد لازم بستنی هلو
خامه صبحانه ۲ بسته
هلو رسیده ۵ عدد
شکر یک و نیم استکان
مراحل تهیه بستنی هلو
1. برای درست کردن این بستنی، ابتدا هلوها را پوست می گیریم و به شکل مکعبی خرد می کنیم و حدود نیم ساعتی در فریزر می گذاریم تا کمی منجمد شود.
2. بعد از یخ زدن هلوها، آنها را از فریزر در می آوریم و به همراه شکر و خامه در میکسر يا غذاساز می ریزیم و خوب میکس می کنیم تا کاملا پوره شود.
3. بعد از میکس کردن، آن را در ظرف فلزی می ریزیم و دوباره حدود 1 ساعت در فریزر می گذاریم تا کمی یخ ببندد. بعد از 1 ساعت از فریزر درمی آوریم و با چنگال هم می زنیم و دوباره در فریزر می گزاریم.
4. این کار را 4 بار تکرار می کنیم تا بستنی کامل یخ ببندد و آماده شود. بعد از آماده شدن بستنی آن را در ظرف بستنی خوری می ریزیم و با تکه های هلو تزیین می کنیم و سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این بستنی هلوی خوشمزه لذت ببرید.
نکات درست کردن بستنی هلو
در صورت شیرین بودن هلو می توانید نصف استکان شکر یا عسل استفاده کنید تا بستنی شما زیاد شیرین نشود. همچنین می توانید از ۱ استکان ماست خامه ای هم در مواد بستنی استفاده کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیشنهاد سردبیر