۱۳۹۸ تیر ۲۲, شنبه

دانلود آهنگ جدید خدایا ببخش گناهایم را اشتباهایم را رحیما ببخش از بابک رادمنش

دانلود آهنگ جدید خدایا ببخش گناهایم را اشتباهایم را رحیما ببخش از بابک رادمنش

دانلود آهنگ جدید و زیبای بابک رادمنش بنام خدایا ببخش از ترنج موزیک
Download New Music By Babak Radmanesh Called Oh Allah Forgive Me
می توان گفت آهنگ خدایا ببخش گناهایم را اشتباهایم را رحیما ببخش یکی از کارهای سنتی و زیبای بابک رادمنش است مدت زمان این آهنگ چهار دقیقه و پانزده ثانیه است . در صورت تمایل می توانید این آهنگ را از سایت ترنج موزیک دانلود کنید .
متن آهنگ غمگین جدید و زیبای بابک رادمنش بنام خدایا ببخش از سایت ترنج موزیک :
خدایا ببخش..
خدایا ببخش..
گناهایم را اشتباهایم را رحیما ببخش
خطاهایم را نا به جاهایم را کریما ببخش
خداوندا بگیر از من تو این نفس منیت را
الهی تربیت کن در وجودم معنویت را
♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ دختر که یکدونه باشه
دانلود آهنگ دختر که یکدونه باشه
برای دانلود آهنگ دختر که یکدونه باشه تک و دردونه باشه کلیک کنید ...
♫♫♫♫♫
کدامین من کدامین من که عمر کوتهم را
اعتباری نیست
اعتباری نیست…اعتباری نیست…
فضون کن در دلم آثار پاک آدمیت را
خدایا سر به راهم کن دور از گناهم کن
دور از گناهم کن
الهی سر به راهم کن دور از گناهم کن
دور از گناهم کن
♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ مغرور جذاب زیبای بی تاب
دانلود آهنگ مغرور جذاب زیبای بی تاب
برای دانلود آهنگ مغرور جذاب زیبای بی تاب دیوونه بازی در نیار کلیک کنید ...
♫♫♫♫♫
خدایا ببخش رحیما ببخش کریما ببخش
گناهایم را اشتباهایم را عظیما ببخش
خطاهایم را نا به جاهایم را رحیما ببخش
خداوندا بگیر از من تو این نفس منیت را
الهی تربیت کن در وجودم معنویت را
کدامین من کدامین من که عمر کوتهم را
اعتباری نیست
♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ تو نباشی به کی بگم عزیزم
دانلود آهنگ تو نباشی به کی بگم عزیزم
برای دانلود آهنگ دانلود آهنگ تو نباشی به کی بگم عزیزم کلیک کنید ...
اعتباری نیست…اعتباری نیست…
فضون کن در دلم آثار پاک آدمیت را
خدایا سر به راهم کن دور از گناهم کن
دور از گناهم کن
الهی سر به راهم کن دور از گناهم کن
دور از گناهم کن
♫♫♫♫♫
خدایا ببخش رحیما ببخش کریما ببخش
گناهایم را اشتباهایم را عظیما ببخش
خطاهایم را نا به جاهایم را رحیما ببخش
دانلود آهنگ جدید بابک رادمنش بنام خدایا ببخش گناهایم را اشتباهایم را رحیما ببخش


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیشنهاد سردبیر