۱۳۹۸ تیر ۲۴, دوشنبه

دانلود آهنگ جدید پروانه وار رفتی مگه حس من آخه کم شده از محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید پروانه وار رفتی مگه حس من آخه کم شده از محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن ابراهیم زاده بنام پروانه وار از ترنج موزیک
می توان گفت آهنگ غمگین و احساسی پروانه وار رفتی مگه حس من آخه کم شده با تنظیم مصطفی مومنی یکی از کارهای فوق العاده زیبای محسن ابراهیم زاده است . مدت زمان این آهنگ سه دقیقه و شش ثانیه است . در صورت تمایل می توانید این آهنگ را از سایت ترنج موزیک دانلود کنید .
Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh – Parvanehvar
برای دانلود آهنگ پروانه وار رفتی مگه حس من آخه کم شده به ادامه مطلب مراجعه کنید …
متن آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن ابراهیم زاده بنام پروانه وار از ترنج موزیک :
چه میشه کرد برو دوراتو بزن برو بگرد
کی مث من انقده به بودن تو پیله کرد
حالا چی شد تو پرم زدی دلم بد حالی شد
جات تو لحظه هایی که میشد کنارم باشی رفتی خالی شد
پروانه وار رفتی مگه حس من آخه کم شده
♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ میرم که سد راه رویاهات نشم
دانلود آهنگ میرم که سد راه رویاهات نشم
برای دانلود آهنگ میرم که سد راه رویاهات نشم از شهاب رمضان کلیک کنید ...
♫♫♫♫♫
توی گوشی دیدن اسم تو هی تیکم شده
واسه این دیوونه دوری و نبودت سم شده
پروانه وار رفتی مگه حس من آخه کم شده
توی گوشی دیدن اسم تو هی تیکم شده
واسه این دیوونه دوری و نبودت سم شده
قابل نداشت میتونی بری بگی که دل نداشت
♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ من آه بی کسونم
دانلود آهنگ من آه بی کسونم
برای دانلود آهنگ من آه بی کسونم از محمد معتمدی کلیک کنید ...
♫♫♫♫♫
بشکنه این دستا که نمک نداشت
مگه این دل واسه تو چی کم گذاشت
نمیدونی تو نبودت دل با تنهایی چه کرد
اگه راه داره برات یه کاری کن یه جوری برگرد
پروانه وار رفتی مگه حس من آخه کم شده
توی گوشی دیدن اسم تو هی تیکم شده
واسه این دیوونه دوری و نبودت سم شده
♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ بیا بیا نازنین ببین ببین با منی
دانلود آهنگ بیا بیا نازنین ببین ببین با منی
برای دانلود آهنگ بیا بیا نازنین ببین ببین با منی از مازیلار فلاحی کلیک کنید ...
♫♫♫♫♫
پروانه وار رفتی مگه حس من آخه کم شده
توی گوشی دیدن اسم تو هی تیکم شده
واسه این دیوونه دوری و نبودت سم شده
دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام پروانه وار رفتی مگه حس من آخه کم شده 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیشنهاد سردبیر