۱۳۹۸ اردیبهشت ۷, شنبه

تعبیر خواب سیبل آمدن و فرار کردن از سیل

تعبیر خواب سیل آمدن و ویران کردن خانه و روستا چیست؟
تعبیر دیدن سیل و باران در خواب، دین زیاد شدن آب رودخانه و جاری شدن سیل و زلزله – دیدن آب گرفتن گرفتگی خیابان و نجات یافتن از سیل خشمگین و خروشان – ترسیدن و گرفتار شدن در سیل عصبانی و تعبیر خواب خراب شدن و پر شدن خانه با آب سیل و ... از نمونه خواب های متدوال و رایج ما در رابطه با خواب سیل می باشد.
در حالت کلی طبق تعبیر معبرین اسلامی ، دیدن سیل در خواب نشانه دشمنی بزرگی است و آن دشمن می تواند خود را به هر صورت نشان دهد. به هر حال اگر شما هم خواب سیل دیده اید، ما در این صفحه بارونک، تعبیر دیدن سیل را از دید معبرین بزرگ آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.

تعبیر دیدن سیل در خواب
به گفته ابن سیرین دیدن سیل در خواب نشانه دشمنی بزرگ یا پادشاهی ظالم است. اگر خواب ببینید که برای فرار از سیل تلاش می کنید، نشان این است که با دشمنی بزرگ در خواهید افتاد و اگر خواب ببینید که زنده از سیل بیرون آمدید، نشانه این است که بر دشمن پیروز خواهید شد.
امام جعفر صادق (ع) : دیدن سیل در خواب را بر 4 وجه می داند :
  • دشمنی بزرگ
  • پادشاهی ستمگر
  • لشکر غالب و پیروز
  • فتنه و بلا
منوچهر مطیعی تهرانی : اگر خواب ببینید که سیل آمده است، بدانید در زندگی آینده شما اتفاقی بزرگ و سهمگین خواهد افتاد و این خواب به هیچ وجه نمی تواند برای شما خوب و خیر باشد.
و اگر خواب ببینید که داخل سیل هستید و آب به سمت شما و یا خانه شما می آید، بدانید حادثه ای برای شما اتفاق خواهد افتاد. همچنین اگر خواب ببینید که سیل به سمت شما آمد و دستتان به جایی استوار است و آب نمی تواند شما را با خود ببرد، بدانید مهابت و ترس خطر کمتر است.
آنلی بیتون : دیدن سیل در خواب بیانگر این است که به زودی نگرانی و اضطراب به سمت شما خواهد آمد.
تعبیر دیدن مار بزرگ در خواب چیست؟
تعبیر دیدن مار بزرگ در خواب چیست؟
دیدن مار در خواب در خواب شامل دیدن نیش زدن مار بزرگ و کوچک ...

دیدن سیل در مناطق سرد و گرم
  • دیدن سیل در مناطق سرد نشانه غم و اندوه می باشد.
  • دیدن سیل در مناطق گرمسیر نشانه منفعت و شادی است.

تعبیر خواب وارد شدن سیل به خانه
اگر خواب ببینید که سیل به خانه یا کوچه شما وارد شد، نشانه گشایش است.

تعبیر خواب خسارت زدن سیل
اگر خواب ببینید که سیل در جایی خرابی و ویرانی به بار آورد، نشانه این است که به مردم آن دیار از پادشاه یا شخص قدرتمندی منفعت خواهید رسید.
اگر خواب ببینید که سیل بخشی از شهر را وایران کرد، نشانه این است که بیمار خواهید شد و در شغل و حرفه خود زیان خواهید دید. همچنین به هنگام ازدواج شما اتفاقی به وجود خواهد آمد که موجب هرج و مرج و اغتشاش خواهد شد و این شما را ناراحت خواهد کرد.

تعبیر خواب سونامی
سونامی در خواب سمبل و نماد قدرتی بزرگ و ویرانگر است و دیدن سونامی در خواب ناشی از سرکوب کردن احساسات و عواطف شما خواهد بود.
در حالت کلی دیدن خواب هایی در مورد حوادث ویرانگری همچون سیل و سونامی شدید، نشانه رخ دادن اتفاقات مهم در زندگی است.
و اگر خواب دیدید که از سونامی در حال فرار هستید، این خواب نشانه این است که شما در حال تلاش برای فرار از پایمال شدن احساسات خود هستید.

تعبیر خواب نجات یافتن از سیل
اگر خواب ببینید که در مکانی امن و به دور از سیل در حال تماشای سیل هستید، بدانید از گزند و حادثه در امان خواهید بود و با اینکه اتفاق و حادثه بزرگی رخ خواهد داد اما به شما آسیبی وارد نخواهد شد.

تعبیر خواب سیل زلال و گل آلود
دیدن سیل با آب روشن و زلال و در حالتی که ماهی در آن شنا می کند نشانه حادثه ای بزرگ است اما نیک فرجام است. به گفته این معبر هر چقدر آب سیل گل آلود و کثیف تر باشد غم و اندوه و خسارت آن حادثه بیشتر خواهد شد.
همچنین اگر آب سیل روشن و صاف باشد اما سیل صدا داشته باشد به هیچ وجه خوب نیست.
تعبیر خواب آینه و شمعدون عروسی چیست؟
تعبیر خواب آینه و شمعدون عروسی چیست؟
دیدن خواب شکستن آینه بزرگ و کوچک یا هدیه گرفتن آینه و شمعدان عروس ...

تعبیر خواب فرار از سیل
اگر خواب ببینید که سیل با سرعت آرام و بدون خشم و خروش وارد خانه شما شد و شما ذره ای هم نترسیدید بدانید سودی نصیب تان خواهد شد اما اگر سیل خشم و خروش داشته باشد به هیچ وجه خوب نیست. و اگر شما از سیل ترسیدید و فرار کردید حتی اگر سیل با شما کاری نداشته باشد این خواب خوب نیست.

تعبیر خواب شنیدن صدای سیل
شنیدن صدای سیل در خواب به هیچ وجه خوب نیست و نشانه در معرض خطر و غم و رنج قرار گرفتن است.

تعبیر خواب باران و سیل
اگر خواب ببینید که باران شدیدی بارید و سیل همه جا را فرا گرفت، این خواب نشانه غضب خداوند بر اهالی آن منطقه خواهد بود و اگر سیل بدون اینکه خساراتی به بار آورد گذشت بدانید فتنه ای با کمتر زیان به وجود می آید ولی خیلی زود می گذرد.
اما اگر خواب ببینید که سیل خشمگین و ویرانگر است بدانید زیان و خرابی بسیار زیادی به وجود خواهد آورد.

تعبیر خواب موقعیت سیل
اگر خواب ببینید که سیل در دهکده و روستایی آمد، زیان و خسارت آن کمتر خواهد بود. اما اگر سیل در منطقه ای بزرگتر همانند شهر جاری شد، زیان و خسارت آن بسیار بیشتر خواهد بود.

تعبیر خواب خسارت سیل به زمین و باغ
جابر مغربی : اگر خواب ببینید که آب رودخانه خروشان شد و زمین شما را فرا گرفت و کشت و حاصل شما را از بین برد، نشانه این است که از غضب پادشاه و یا شخص قدرتمندی در امان خواهید بود.
همچنین ببینید :

تعبیر خواب پول گرفتن از مرده چیست ؟
تعبیر خواب پول گرفتن از مرده چیست ؟
دیدن پول گرفتن یا قرض دادن پول ، پیدا کردن یا گم کردن پول زیاد یا کم ، دادن و ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیشنهاد سردبیر