۱۳۹۷ بهمن ۱۶, سه‌شنبه

دانلود آهنگ جدید جای خالیت کنارمه بی تو یه دیوونم از اتابک

دانلود آهنگ جدید جای خالیت کنارمه بی تو یه دیوونم از اتابک

دانلود آهنگ اتابک بنام جای خالیت کنارمه بی تو یه دیوونم از ترنج موزیک
Download  Music Atabak – Jaye Khalit
متن آهنگ جدید اتابک بنام جای خالیت
انگار واسه تو کم بود اون همه عاشقیمو
جات توی قلب من بود بردی تو زندگیمو
اون کوچه ها رو یادت میاد به زیر بارون
قدم زدیم دوتایی خیس شدیم هردوتامون
خواب دارم میبینم نیستی کنارم دیگه
رفتم از تو دل تو شادی ندارم دیگه
بازی دادی منو اخه چرا آخرش
ترسوندی دلمو نداشتی اونو باورش
جای خالیت کنارمه بی تو یه دیوونم
وقتی تو باشی پا به پام عاشق بارونم
نمیکشم به جون تو نمیشه تنهایی
دلمو دست کی بدم بگو که اینجایی
کجایی که دلم تنگ شده واست
من دیوونتم پرته توعه عقل و هواسم
کجایی که همش میگیره قلبم
من عاشقتم سمت تو باز راهی جادم
دانلود آهنگ جدید اتابک بنام جای خالیت کنارمه بی تو یه دیوونم
دانلود آهنگ با کيفيت 320
همچنین ببینید :
دانلود آهنگ زنگ ایلمه بیرده
دانلود آهنگ زنگ ایلمه بیرده
دانلود آهنگ جدید افشین آذری بنام زنگ ایلمه بیرده آخدارما منی ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیشنهاد سردبیر