۱۳۹۷ خرداد ۲۴, پنجشنبه

بیوگرافی شیلا خداداد


بیوگرافی شیلا خداداد









شیلا خداداد متولد چهاردهم آبان ماه 1359 در تهران است. او فارغ التحصیل رشته شیمی می باشد و در سال 1389 با جراح بینی اش دکتر فرزین سرکارت ازدواج می کند. دکتر فرزین یکی از جراحان بنام و حرفه ای در زمینه جراحی فک و صورت می باشد و حتی یک مطب در شهر دبی دارد و زمان هایی که برای طبابت به دبی می رود همسر و فرزندانش را نیز با خود می برد. فرزند اول آن ها سامیار سرکارات در بیست و هفتم آبان ماه 92 به دنیا آمد و فرزند دوم آن ها دختری بنام ساتین است که در 1 فروردین 96 متولد شد.

پدر و مادر فرزین سرکارات در آمریکا زندگی می کنند و شیلا خداداد و همسرش برای دیدار آن ها خیلی زیاد به آمریکا سفر می کنند حتی فرزندان شیلا خداداد در آمریکا به دنیا آمدند شیلا خداداد در این باره گفت :

دوست داشتم پسرم در آمریکا به دنیا بیاید تا بعدا بتواند به جاهای مختلف دنیا بدون گرفتن ویزا سفر کند و اولین پاسپورتش آمریکایی است در واقع نمی خواستم بعدا که بزرگ شد به من بگوید تو که میتونستی این کار را برای من بکنی و چرا نکردی و در حقم کوتاهی کردی.




شیلا خداداد در کنار همسرش دکتر فرزین سرکارات
ماجرای جالب آشنایی شیلا خداداد با همسرش

شیلا خداداد تعریف دکتر فرزین سرکارات را از دوستانش مخصوصاً نیوشا ضیغمی زیاده شنیده بود و یک روز تصمیم می گیرد به مطلب دکتر سرکارات برود تا نظر او را راجب بینی اش بپرسد چون به گفته خودش روی جراحی بینی خیلی حساسیت داشتم و نمیخواستم به هیچ وجه قیافه ام عوض شود. آن روز دکتر سرکارات به من گفت که من باید حتما بینی شما را عمل کنم و منم قبول کردم. گویا قسمت این بود که فرزین بینی من را عمل می کند و به واسطه همین عمل جراحی ما باهم بیشتر آشنا شویم و ازدواج کنیم.

دکتر فرزین سرکارات در ادامه می گوید : من بعد از اینکه بینی شیلا را عمل کردم دیدم خیلی خوب شد گفتم خودم باهاش ازدواج کنم! (با خنده). خلاصه به واسه همین عمل بینی و رفت و آمدها متوجه شدیم که وجه اشتراکات زیادی باهم داریم و خانواده هامون و خودمون از نظر فرهنگی خیلی شبیه به هم بودیم و برای همین تصمیم به ازدواج گرفتیم.




شیلا خداداد در کنار همسر و پسرش سامیار
ماجرای بازیگر شدن شانسی

جالب است بدانید شیلا خداداد خیلی اتفاقی و شانسی بازیگر شده است او وقتی تازه دیپلم گرفته بود و منتظر نتایج کنکور بود یک روز برای خرید داروهای مادرش به داروخانه می رود که در آنجا به طور اتفاقی با مسعود کیمیایی روبرو می شود و کمی درباره سینما صحبت می کنند و آخر سر مسعود کیمیایی از او می خواهد در فیلم اعتراض بازی کند و او با بازی در این فیلم کار بازیگری را شروع می کند.





زندگی شخصی مهران مدیری و ماجرای ازدواجش


مهران مدیری متولد هجدهم فرودین 1346 در شهر تهران است و پدر و مادرش ...

نهایتاً با بازی در سریال مسافری از هند در سال 81 در نقش دختری بنام سی تا به شهرت می رسد. اکنون شیلا خداداد علاوه بر بازیگری در رشته موسیقی هم فعالیت دارد و والیبال و فوتبال ورزش های مورد علاقه اش می باشد و استقلالی است.


همچنین ببینید : • لیلا اوتادی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پیشنهاد سردبیر